AI marketing playbook : jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu /
Autor: Knihová, Ladislava
Vydáno: (2024)
Marketing pro střední školy, vyšší odborné školy a veřejnost /
Učebnice přibližuje podstatu marketingu, problematiku marketingového managementu nebo moderní formy marketingové komunikace.
Uloženo v:
Hlavní autor: | Vysekalová, Jitka, 1941- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Eduko,
2016
|
Vydání: | První vydání |
Témata: | |
Konspekt: | 658 37.016 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
AI marketing playbook : jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu /
Autor: Knihová, Ladislava
Vydáno: (2024) -
Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média /
Autor: Atherton, Julie
Vydáno: (2022) -
Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky /
Autor: Vysekalová, Jitka
Vydáno: (2007) -
Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme /
Autor: Shotton, Richard
Vydáno: (2020) -
Nová maturita : český jazyk a literatura : soubor testovacích úloh pro společnou část nové maturitní zkoušky /
Autor: Bendl, Stanislav
Vydáno: (2005)