Marketing pro střední školy, vyšší odborné školy a veřejnost /
Učebnice přibližuje podstatu marketingu, problematiku marketingového managementu nebo moderní formy marketingové komunikace.
Hlavní autor: | Vysekalová, Jitka, 1941- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Eduko,
2016
|
Vydání: | První vydání |
Témata: | |
Konspekt: | 658 37.016 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
322809547024 | 192363 | 658 | (neuvedeno) | Dostupné |