Marketing pro střední školy, vyšší odborné školy a veřejnost /

Učebnice přibližuje podstatu marketingu, problematiku marketingového managementu nebo moderní formy marketingové komunikace.

Hlavní autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Eduko, 2016
Vydání: První vydání
Témata:
Konspekt: 658
37.016
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01555cam a22003977i 4500
001 117773
003 CZ-LvMK
005 20221130063456.0
007 ta
008 160509s2016 xr a e p 000 0 cze d
015 |a cnb002801545 
020 |a 9788088057178  |q (brožováno)  |c 239,00 Kč 
040 |a KLG001  |b cze  |d MOG501  |e rda 
044 |a xr 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.3)  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Vysekalová, Jitka,  |d 1941-  |7 jk01151219  |4 aut  |9 103313 
245 1 0 |a Marketing pro střední školy, vyšší odborné školy a veřejnost /  |c Jitka Vysekalová a kolektiv 
250 |a První vydání 
264 1 |a Praha :  |b Eduko,  |c 2016 
300 |a 272 stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 |a Učebnice přibližuje podstatu marketingu, problematiku marketingového managementu nebo moderní formy marketingové komunikace. 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |9 93254 
655 7 |a učebnice středních škol  |7 fd133771  |9 8102 
655 7 |a učebnice vyšších odborných škol  |7 fd133139  |9 8103 
910 |a MOG501  |b 658 
942 |2 ddc  |c BK 
999 |d 117773 
993 |0 0  |1 322809547024  |2 ddc  |4 0  |6 658_000000000000000  |7 0  |9 176096  |a 39.00  |b 0  |c 192363  |d 2021-12-31  |e 0  |f DOSP  |g 658  |h 239.00  |i 46  |l DOSP  |r 2022-01-20  |t 5  |w 2021-12-06  |y BK  |e 0