Marketing pro začátečníky : minimum, které byste měli ovládat : tipy, jak to funguje v praxi : zpracováváme data /
Kniha jednoduchou a přehlednou formou seznamuje začátečníky se vším důležitým, co by měli o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení....
Hlavní autor: | Foret, Miroslav |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Edika,
2012
|
Vydání: | 3. aktualizované vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
322800157192 | 157192 | 339 | (neuvedeno) | Dostupné | 16x |