Marketing pro začátečníky : minimum, které byste měli ovládat : tipy, jak to funguje v praxi : zpracováváme data /

Kniha jednoduchou a přehlednou formou seznamuje začátečníky se vším důležitým, co by měli o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení....

Celý popis

Hlavní autor: Foret, Miroslav
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Edika, 2012
Vydání: 3. aktualizované vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
322800157192 157192 339 (neuvedeno) Dostupné 16x