Marketing pro začátečníky : minimum, které byste měli ovládat : tipy, jak to funguje v praxi : zpracováváme data /

Kniha jednoduchou a přehlednou formou seznamuje začátečníky se vším důležitým, co by měli o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení....

Celý popis

Hlavní autor: Foret, Miroslav
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Edika, 2012
Vydání: 3. aktualizované vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01230nam a2200229 a 4500
001 71776
005 20150620161529.0
008 120427s2012----xr ---------u-------cze-d
020 |a 978-80-266-0006-0 :  |c 249.00 Kč 
040 |a MOG501  |e AACR2  |9 1  |b cze 
080 |a 339 
100 1 |a Foret, Miroslav  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing pro začátečníky :  |b minimum, které byste měli ovládat : tipy, jak to funguje v praxi : zpracováváme data /  |c Miroslav Foret 
250 |a 3. aktualizované vyd. 
260 |a Brno :  |b Edika,  |c 2012 
300 |a 184 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 |a Kniha jednoduchou a přehlednou formou seznamuje začátečníky se vším důležitým, co by měli o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. 
653 0 |a podnikání  |a obchod  |a marketing  |a strategie  |a trhy 
910 |a MOG501 
999 |d 71776 
993 |0 0  |1 322800157192  |4 0  |6 339_000000000000000  |7 0  |9 95150  |a 179.28  |b 0  |c 157192  |d 2012-04-27  |e 16  |f DOSP  |g 339  |h 249.00  |i Albatros  |j 22  |l DOSP  |m 4  |n 0  |r 2023-11-27  |s 2023-10-02  |t 5  |w 2015-06-20  |y BK  |z ŠA