Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme /

Autor se v knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky...

Celý popis

Hlavní autor: Shotton, Richard
Další autoři: Paterová, Kateřina
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Dobrovský s.r.o., 2020
Edice: Via
Témata:
Konspekt: 159.95
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02450nam a22004937i 4500
001 114351
003 CZ-LvMK
005 20221212063652.0
007 ta
008 201217s2020 xr ||| 0 cze d
020 |a 9788076425484  |q (brožováno)  |c 299,00 Kč 
040 |a ULG001  |b cze  |e rda  |d MOG501 
041 1 |a cze  |h eng 
044 |a xr 
072 7 |a 159.95  |x Vyšší duševní procesy  |9 17 
080 |a 159.955.5  |2 MRF 
080 |a 366-05  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 159.923.5  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Shotton, Richard  |7 pna20201096134  |4 aut  |9 93250 
240 1 0 |a Choice factory.  |l Česky 
245 1 0 |a Anatomie rozhodování :  |b 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme /  |c Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová 
264 1 |a Praha :  |b Dobrovský s.r.o.,  |c 2020 
300 |a 211 stran ;  |c 20 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Via 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Autor se v knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce.  |b Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. 
650 0 7 |a rozhodování  |7 ph125259  |9 93251 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |9 93254 
650 0 7 |a rozvoj osobnosti  |7 ph194683  |9 95409 
650 0 7 |a spotřebitelé  |7 ph125967  |9 107939 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |9 107940 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |9 94752 
700 1 |a Paterová, Kateřina  |7 xx0262838  |4 trl  |9 93257 
830 0 |a Via  |9 62461 
910 |a MOG501  |b 159 
942 |2 ddc  |c BK 
999 |d 114351 
993 |0 0  |1 322809533002  |2 ddc  |4 0  |6 159_000000000000000  |7 0  |9 170634  |a 209.30  |b 0  |c 189506  |d 2021-02-18  |e 2  |f DOSP  |g 159  |h 299.00  |l DOSP  |r 2021-08-13  |s 2021-07-12  |t 5  |w 2021-02-08  |y BK  |z NF