Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /
Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé...
Hlavní autor: | Hábl, Jan, 1975- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Host,
2013
|
Vydání: | Vydání první |
Edice: |
Teoretická knihovna
|
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
322800167344 | 167344 | 37 | (neuvedeno) | Dostupné | 1x |