Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /

Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé...

Celý popis

Hlavní autor: Hábl, Jan, 1975-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Host, 2013
Vydání: Vydání první
Edice: Teoretická knihovna
Témata:
Konspekt: 37
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
322800167344 167344 37 (neuvedeno) Dostupné 1x