Bez loga /
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Autorka ve své čtivé práci demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu.
Hlavní autor: | Klein, Naomi |
---|---|
Další autoři: | Kaas, Pavel, 1969- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Argo :
2005
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Sklad
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
322800160509 | 160509 | 339 | 1-Naučná literatura | Dostupné | 6x |