Firemní kultura a identita /
Firemní kultura a identita jsou termíny, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat...
Hlavní autor: | Urban, Jan |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Ústav práva a právní vědy,
2014
|
Edice: |
Právo a management
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
322800170052 | 170052 | 005 | (neuvedeno) | Dostupné | 11x |