ADHD a ADD v dospívání : dozrávání a překonávání krizí /
Metodická příručka, určená zejména rodičům, poskytuje rady při výchově dospívajících s diagnostikovanou poruchou pozornosti. Puberta je úsek života, kdy se velmi intenzivně rozvíjí osobnost, a tradičně jí rodiny procházejí s mírnými i závažnějšími obtížemi. Pro rodiče dětí s diagnózou ADHD/ADD je to...
Hlavní autor: | Reimann-Höhn, Uta, 1962- |
---|---|
Další autoři: | Bezděková, Alena |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2018
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Konspekt: | 616 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02381nam a22004817i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 108582 | ||
003 | CZ-LvMK | ||
005 | 20181116135622.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180529s2018 xr e f 000 0 cze d | ||
020 | |a 9788026213628 |q (brožováno) |c 249.00 Kč | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d MOG501 |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h ger | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 616 |x Psychiatrie |9 14 | |
080 | |a 616.89 |2 MRF | ||
080 | |a 159.9 |2 MRF | ||
080 | |a 37.03 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Reimann-Höhn, Uta, |d 1962- |7 osa20181004806 |4 aut |9 59520 | |
245 | 1 | 0 | |a ADHD a ADD v dospívání : |b dozrávání a překonávání krizí / |c Uta Reimann-Höhn ; z německého originálu AD(H)S in der Pubertät: Jugendliche stärken und Krisen meistern přeložila Alena Bezděková |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2018 | |
300 | |a 157 stran ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | |a Metodická příručka, určená zejména rodičům, poskytuje rady při výchově dospívajících s diagnostikovanou poruchou pozornosti. Puberta je úsek života, kdy se velmi intenzivně rozvíjí osobnost, a tradičně jí rodiny procházejí s mírnými i závažnějšími obtížemi. Pro rodiče dětí s diagnózou ADHD/ADD je toto období ještě náročnější. Příručka proto nabízí vhodné způsoby jednání, které napomáhají při řešení krizových situací všedního dne. Demonstrované příklady tak mohou rodičům pomoci pochopit, čím jejich dítě prochází, usnadnit výchovu a zlepšit vztahy v rodině. | ||
655 | 7 | |a psychiatrie |9 59521 | |
655 | 9 | |a adolescenti |9 1235 | |
655 | 9 | |a psychologie adolescentů |9 59522 | |
655 | 9 | |a poruchy pozornosti |9 59523 | |
655 | 9 | |a poruchy chování |9 1668 | |
655 | 9 | |a hyperaktivita |9 20045 | |
655 | 9 | |a ADHD |9 26008 | |
655 | 9 | |a ADD |9 26007 | |
655 | 9 | |a patologické závislosti |9 50545 | |
655 | 9 | |a speciální pedagogika |9 59524 | |
700 | 1 | |a Bezděková, Alena |7 jn20010309277 |4 trl |9 8236 | |
910 | |a MOG501 |b 616.89 | ||
942 | |2 ddc |c BK | ||
999 | |d 108582 | ||
993 | |0 0 |1 322809526581 |2 ddc |4 0 |6 616_000000000000000 |7 0 |9 158268 |b 0 |c 183468 |d 2018-10-30 |e 10 |f MKL |g 616 |h 249.00 |i OPA |l DOSP |m 10 |q 2024-07-15 |r 2024-04-18 |s 2024-04-18 |t 5 |w 2018-10-30 |y BK |z NF |