Aktivity k rozvíjení vyjadřovacích dovedností u dětí /
Pohádka jako zdroj úkolů a her sloužících k rozvinutí jazykových a komunikačních dovedností dětí mladšího školního věku. Text určený zejména učitelům na 1. stupni ZŠ, ale i pedagogům působícím na speciálních školách, vychovatelům, vedoucím literárních kroužků, rodičům i prarodičům se pokouší pomocí...
Main Author: | Schneiderová, Eva, 1961- |
---|---|
Other Authors: | Hanzová, Marie, 1944- |
Format: | Book |
Language: | Česky |
Published: |
Praha :
Portál,
2013
|
Edition: | Vydání první |
Subjects: | |
Konspekt: | 373.2/.3 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
LEADER | 02496nam a22004457i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 108142 | ||
003 | CZ-LvMK | ||
005 | 20231121063328.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 130205s2013 xr e f 000 0 cze d | ||
020 | |a 9788026203759 |q (brožováno) |c 120.00 Kč | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d MOG501 |e rda | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |9 22 | |
080 | |a 373.2/.3 |2 MRF | ||
080 | |a 028.1 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Schneiderová, Eva, |d 1961- |7 mzk2005300687 |4 aut |9 57372 | |
245 | 1 | 0 | |a Aktivity k rozvíjení vyjadřovacích dovedností u dětí / |c Eva Schneiderová, Marie Hanzová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2013 | |
300 | |a 199 stran ; |c 23 cm | ||
336 | |2 rdacontent |a text |b txt | ||
337 | |2 rdamedia |a bez média |b n | ||
338 | |2 rdacarrier |a svazek |b nc | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | |a Pohádka jako zdroj úkolů a her sloužících k rozvinutí jazykových a komunikačních dovedností dětí mladšího školního věku. Text určený zejména učitelům na 1. stupni ZŠ, ale i pedagogům působícím na speciálních školách, vychovatelům, vedoucím literárních kroužků, rodičům i prarodičům se pokouší pomocí pohádkových příběhů hledat cestu k pochopení světa, sebe sama a smyslu života, vést k lepšímu pochopení životních hodnot, ovlivňovat jednání a chování. V knize jsou uplatňovány metody poslechu, čtení, práce s textem, např. dokončení příběhů, vypravování podle obrázků, dramatizace, popis objektů, charakteristika postav apod. V závěru je zmíněna i projektová metoda, do níž jsou zahrnuty činnosti výtvarné, hudební a pohybové. Všechny aktivity směřují k rozvíjení vyjadřovacích schopností dětí. | ||
655 | 7 | |a výchova |9 863 | |
655 | 7 | |a vzdělávání |9 866 | |
655 | 7 | |a čtenářská gramotnost |9 53508 | |
655 | 7 | |a komunikační dovednosti |9 2834 | |
655 | 7 | |a literární výchova |9 57374 | |
655 | 7 | |a praktická cvičení |7 fd133118 |2 czenas |9 57377 | |
655 | 7 | |a pohádky |7 fd133054 |9 97830 | |
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |9 97827 | |
700 | 1 | |a Hanzová, Marie, |d 1944- |7 xx0008980 |4 aut |9 57373 | |
910 | |a MOG501 |b 373.2/.3 | ||
942 | |2 ddc |c BK | ||
999 | |d 108142 | ||
993 | |0 0 |1 322809526171 |2 ddc |4 0 |6 373_000000000000000 |7 0 |9 157667 |b 0 |c 183027 |d 2018-09-26 |e 5 |f DOSP |g 373 |h 120.00 |i Jiří Pařízek |l DOSP |r 2022-10-07 |s 2022-08-30 |t 5 |w 2018-09-26 |y BK |z NF |