K čemu samé jedn1čky? /
Blogy zakladatele Scia o českém školství. Ondřej Šteffl je zakladatel gymnázia PORG a vzdělávací společnosti Scio. Soustavně se věnuje problematice školství a vzdělávání, své názory publikuje mimo jiné v blozích na aktuálně.cz. Část z nich uvádí náš výběr. Autor se v nich zaměřuje na to, jaké schopn...
Hlavní autor: | Šteffl, Ondřej, 1954- |
---|---|
Další autoři: | Kakalík |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Mladá fronta,
2018
|
Vydání: | První vydání |
Témata: | |
Konspekt: | 37.09 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02180nam a22004937i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 107584 | ||
003 | CZ-LvMK | ||
005 | 20221129063554.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180829s2018 xr a e 000 0 cze d | ||
020 | |a 9788020448200 |q (vázáno) |c 279.00 Kč | ||
040 | |a BOA001 |b cze |e rda |d MOG501 | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |9 22 | |
080 | |a 37.09 |2 MRF | ||
080 | |a 316.64 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Šteffl, Ondřej, |d 1954- |7 jn20000402881 |4 aut |9 56872 | |
245 | 1 | 0 | |a K čemu samé jedn1čky? / |c Ondřej Šteffl ; ilustrace Kakalík |
246 | 3 | |a K čemu samé jedničky? | |
250 | |a První vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Mladá fronta, |c 2018 | |
300 | |a 204 stran : |b ilustrace ; |c 22 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Frontispis | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Blogy zakladatele Scia o českém školství. Ondřej Šteffl je zakladatel gymnázia PORG a vzdělávací společnosti Scio. Soustavně se věnuje problematice školství a vzdělávání, své názory publikuje mimo jiné v blozích na aktuálně.cz. Část z nich uvádí náš výběr. Autor se v nich zaměřuje na to, jaké schopnosti a znalosti by měla současná škola rozvíjet, aby žáci a studenti obstáli v dospělém životě. Poukazuje na to, jaké metody jsou v současné výuce zastaralé a co v dětech potlačují, a naopak ukazuje, jak jinak by mohlo vyučování vypadat. | ||
655 | 7 | |a školství |9 8048 | |
655 | 7 | |a výuka |9 56874 | |
655 | 7 | |a vzdělávání |9 866 | |
655 | 7 | |a kvalita |9 31689 | |
655 | 7 | |a blogeři |9 34063 | |
655 | 7 | |a matematici |9 17925 | |
655 | 7 | |a názory |9 2510 | |
655 | 7 | |a postoje |9 2511 | |
655 | 7 | |a diskuse |7 fd131932 |2 czenas |9 56876 | |
655 | 7 | |a blogy |7 fd376279 |9 93873 | |
700 | 0 | |a Kakalík |7 xx0126942 |4 ill |9 56873 | |
910 | |a MOG501 |b 37.09 | ||
942 | |2 ddc |c BK | ||
999 | |d 107584 | ||
993 | |0 0 |1 322809526071 |2 ddc |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 156260 |b 0 |c 182919 |d 2018-09-20 |e 1 |f DOSP |g 37 |h 299.00 |i OPA |l DOSP |m 1 |r 2019-08-05 |s 2018-12-19 |t 5 |w 2018-09-20 |y BK |z NF |