Jak se úspěšně učit : nejlepší strategie a techniky /
Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit. Dozvíte se: Jak se rychle naučit ve...
Hlavní autor: | Hofmann, Eberhardt, 1959- |
---|---|
Další autoři: | Löhle, Monika, 1949-, Michňová, Iva, 1972- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2017
|
Vydání: | První vydání |
Témata: | |
Konspekt: | 159.95 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02507nam a22004697i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 102844 | ||
003 | CZ-LvMK | ||
005 | 20231111063258.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 170208s2017 xr a e f 000 0 cze d | ||
020 | |a 9788027102860 |q (brožováno) |c 269.00 Kč | ||
040 | |a OLA001 |b cze |d MOG501 |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h ger | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 159.95 |x Vyšší duševní procesy |9 17 | |
080 | |a 159.9 |2 MRF | ||
080 | |a 005 |2 MRF | ||
080 | |a 316.77 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Hofmann, Eberhardt, |d 1959- |7 vse2006327416 |4 aut |9 30723 | |
245 | 1 | 0 | |a Jak se úspěšně učit : |b nejlepší strategie a techniky / |c Eberhardt Hofmann, Monika Löhle ; překlad Iva Michňová |
250 | |a První vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Grada, |c 2017 | |
300 | |a 189 stran : |b ilustrace ; |c 24 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | |a Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit. Dozvíte se: Jak se rychle naučit velké množství slovíček nebo dat? Jak na to, když je důležité látku pochopit? Jak obelstít paměť, abyste nezapomínali? Proč je dobré psát si taháky? V jaký moment přináší učení více škody než užitku? Jaký jste učební typ a co to pro vás znamená? Jak zvýšit potenciál svého mozku pomocí strukturování a myšlenkových map? Proč si vizualizovanou informaci pamatujeme lépe? Jak nakládat s časem a plánovat učení? K čemu je dobré mít týdenní a denní plán učení? Proč jsou přestávky a relaxace přínosné? | ||
655 | 7 | |a vyšší duševní procesy |9 30724 | |
655 | 9 | |a paměť |9 30725 | |
655 | 9 | |a učení |9 30726 | |
655 | 9 | |a management času |9 17035 | |
655 | 9 | |a komunikace |9 2259 | |
655 | 9 | |a relaxační metody |9 30727 | |
655 | 9 | |a strategie |9 856 | |
655 | 9 | |a techniky |9 1104 | |
700 | 1 | |a Löhle, Monika, |d 1949- |7 xx0211256 |4 aut |9 30728 | |
700 | 1 | |a Michňová, Iva, |d 1972- |7 jn20001005745 |4 trl |9 52498 | |
910 | |a MOG501 |b 159.9 | ||
942 | |2 ddc |c BK | ||
999 | |d 102844 | ||
993 | |0 0 |1 322809516022 |2 ddc |4 0 |6 159_000000000000000 |7 0 |9 147609 |b 0 |c 177837 |d 2017-04-03 |e 7 |f DOSP |g 159 |h 269.00 |i OPA |l DOSP |m 2 |r 2024-02-06 |s 2024-01-04 |t 5 |w 2017-04-03 |y BK |z NF |