Jak se úspěšně učit : nejlepší strategie a techniky /

Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit. Dozvíte se: Jak se rychle naučit ve...

Celý popis

Hlavní autor: Hofmann, Eberhardt, 1959-
Další autoři: Löhle, Monika, 1949-, Michňová, Iva, 1972-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2017
Vydání: První vydání
Témata:
Konspekt: 159.95
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02507nam a22004697i 4500
001 102844
003 CZ-LvMK
005 20231111063258.0
007 ta
008 170208s2017 xr a e f 000 0 cze d
020 |a 9788027102860  |q (brožováno)  |c 269.00 Kč 
040 |a OLA001  |b cze  |d MOG501  |e rda 
041 1 |a cze  |h ger 
044 |a xr 
072 7 |a 159.95  |x Vyšší duševní procesy  |9 17 
080 |a 159.9  |2 MRF 
080 |a 005  |2 MRF 
080 |a 316.77  |2 MRF 
100 1 |a Hofmann, Eberhardt,  |d 1959-  |7 vse2006327416  |4 aut  |9 30723 
245 1 0 |a Jak se úspěšně učit :  |b nejlepší strategie a techniky /  |c Eberhardt Hofmann, Monika Löhle ; překlad Iva Michňová 
250 |a První vydání 
264 1 |a Praha :  |b Grada,  |c 2017 
300 |a 189 stran :  |b ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 |a Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se vám bude dařit. Dozvíte se: Jak se rychle naučit velké množství slovíček nebo dat? Jak na to, když je důležité látku pochopit? Jak obelstít paměť, abyste nezapomínali? Proč je dobré psát si taháky? V jaký moment přináší učení více škody než užitku? Jaký jste učební typ a co to pro vás znamená? Jak zvýšit potenciál svého mozku pomocí strukturování a myšlenkových map? Proč si vizualizovanou informaci pamatujeme lépe? Jak nakládat s časem a plánovat učení? K čemu je dobré mít týdenní a denní plán učení? Proč jsou přestávky a relaxace přínosné?  
655 7 |a vyšší duševní procesy  |9 30724 
655 9 |a paměť  |9 30725 
655 9 |a učení  |9 30726 
655 9 |a management času  |9 17035 
655 9 |a komunikace  |9 2259 
655 9 |a relaxační metody  |9 30727 
655 9 |a strategie  |9 856 
655 9 |a techniky  |9 1104 
700 1 |a Löhle, Monika,  |d 1949-  |7 xx0211256  |4 aut  |9 30728 
700 1 |a Michňová, Iva,  |d 1972-  |7 jn20001005745  |4 trl  |9 52498 
910 |a MOG501  |b 159.9 
942 |2 ddc  |c BK 
999 |d 102844 
993 |0 0  |1 322809516022  |2 ddc  |4 0  |6 159_000000000000000  |7 0  |9 147609  |b 0  |c 177837  |d 2017-04-03  |e 7  |f DOSP  |g 159  |h 269.00  |i OPA  |l DOSP  |m 2  |r 2024-02-06  |s 2024-01-04  |t 5  |w 2017-04-03  |y BK  |z NF